hello

Debian SID

problemik z pakietem:

tripwire_2.3.1.2.0-2.1_i386.deb

Enter site-key pass-phrase
[podaje haselko]
Repeat the site-key pass-phrase
[powtarzam haselko]

Generating site key (this may take several minutes)...

[od tego momentu twadmin zre 90 % procka i moze to robic w nieskonczonosc]

nie wiem co z tym fantem zrobic ... czy recznie generowac klucze i
wszystko ... tylko nie mam pewnosci czy wszystko zostalo zainstalowane z
paczki...

czy ktos mial podobny problem z tym pakietem ?

nie wiem jak sobie z tym poradzic a zalezy mi na tym pakiecie jak i
instalacja jego z poziomu apt... z packzi debiana aby byly zgodne wszystkie
zaleznosci ... i przyszle upgrady z poziomu apt

prosze o pomoc, googlowalem troche ale nie znalazlem tego problemu ...
jesli ktos natknal sie w googlach na problem w debianie z pakietem tripwire
to prosze nawet o link do googli

--
pozdro
bieniu