Re: dziwnie zachowujaca sie siec...

Dnia pon 26. lipca 2004 21:42, Pawel Janik napisał:

> Jak już piszę, to zapytam przy okazji o sterownik to mojego modemu...mam
> motorole SB5100, chodzi toto na sterownikach CDCEther...

> ma ktos taki modem, moze sie podzielic swoimi spostrzezeniami?

Ten modem ma także port Ethernet - używam go od listopada i nigdy nie miałem z
nim problemów (pomijając momenty gdy ISP miał problem z działaniem netu).

--
JID: hrw-jabber.org
Palmtop: Sharp Zaurus SL-5500

  Just because everything is different doesn't mean anything has changed.
  		-- Southern California Oracle