Re: Filtry i IMQ

> Nie napisałeś nic, czy urzywasz NAT, więc tylko zgaduję.
>
> Dzieje sie tak dlatego ze do IMQ pakiety trafiają PRZED NAT'em (DNAT'em
> do LAN'u). Mają wtedy adres JESZCZE twojego routera. Jeśli chcesz
> rozrzucać na IMQ pakiety po ip dst to musisz wygrzebać jakiś patch z
> googli.
> Poszukaj w 'imq patch nat' albo coś takiego.
> Z tego co pamiętam, to na było coś na www.docum.org w FAQ.
>
> Wystarczy w źródłach do IMQ jedną linijkę zmienić i działa.

Powracam do tematu... spatchowałem jąderko, wszystko się skompilowało i
zainstalowało ok.
Z pakietami ruchu przychodzacego nie mam problemu... ładnie trafiają gdzie
trzeba.
Gorzej z pakietami ruchu wychodzącego... dalej muszę korzystać z markowania
iptables.

dalej to nie działa:
$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o $dev_wan -j IMQ --todev 1
$TC class add dev imq1 parent 2:1 classid 2:$j htb rate ${min}kbit ceil
${max}kbit
$TC qdisc add dev imq1 parent 2:$j sfq perturb 10
$TC filter add dev imq1 protocol ip parent 2:0 u32 match ip src $usr flowid
2:$j

Da radę za pomoca u32?