Re: Problem z dostępe m do sieci

> Do automatycznego nadawania adresów służy DHCP,
To wiem. Nie jestem takim ciamajdą, żeby o tym nie wiedzieć :)

> do filtrowania mogą być regułki iptables (lub różne nakładki ułatwiające
> ich tworzenie) oraz  ewentualnie static ARP, jeśli mówisz o blokadzie
> na poziomie MAC.
To także jest bardzo oczywiste :)

W iptables zauważyłem tylko 5 regułek, które nie powinny nic blokować, bo
nadodatek wszystkie tablice w iptables są ustawione na ACCEPT. Także te
5 regułek, które są w iptables wpisane też są ustawione na ACCEPT. A plików
do ARP żadnych nie znalazłem :(

Kto mi pomoże. Bardzo proszę :)