Re: HTB

Witam,

Dnia nie, lip 25, 2004 at 12:34:51 +0200, Linuxstuff. pl - Michal Prokopiuk napisał:

> Witam z nowego adresu :).
> Mam jedno pytanie - czy iproute2 z woodiego ma juz obsluge HTB, czy
> trzeba kompilowac/instalowac z sarge/sida (ew czy bardzo burzy to uklad
> pakietow i jak wplywa na pozniejszy update?).
>
> Z gory dzieki :).

TO bylo rzecza prosta.
Zainstalowalem wlasciwe tc, zrobilem sobie regulki i lacze jest
dzielone, naprawde super dokladnie :).
Jest tylko jeden minus - zwalniane pasmo nie jest przydzielane :(.
Siedze sam na laczu i mam przydzielona 1/20 jego czesci. I nie podskocze
wyzej :).
Jezeli komus chcialo by sie spojrzec, bo juz nie mam sily szukac bledu
:( :
http://michal.linuxstuff.pl/shape
Podzial w ramach sieci lokalnej odbywa sie w porzadku, jedynie
polaczenia z zza serwera realizowane sa w ten sposob.
Kazde wytkniecie bledu mile widziane :).

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--
mailto: michal@linuxstuff.pl