Nowe sterowniki nvidia i nie działajacy gdmflexiserver

Witam!
Postanowiłem ostatnio zainstalować nowe sterowniki nvidia. Ściągnałem z oficjalnej strony plik NVIDIA-Linux-x86-1.0-6106-pkg1.run, uruchomiłem i wszystko ładnie zadziałało. Jednak okazało się, że nie działa gdmflexiserver (pozwala na pracę wielu użytkowników na Xach, każdy ma swój osobny ekran). Po wydaniu komendy gdmflexiserver uruchamia się nowy ekran logowania, jednak natychmiast jest zamykany i wraca do bieżącej sesji. Wygląda to tak, że klikam w ikonę w menu lub uruchamiam z palca, ekran na chwilę przełącza się z tty7 na tty8, przez ułamek sekundy widać czarny ekran po czym wraca do tty7. Z opcją -d (debug) widać tylko, że wszsytkie komendy są pomyślnie wykonywane, nie ma żadnego błędu, tylko nie wiem czemu na koniec jest uruchamiane "CLOSE". Przejrzałem dokumentację i znalazłem tylko rozdział na temat TwinView, trochę pokombinowałem, próbując zaadoptować do moich celów, ale nic z tego. W google też nic. Oczywiście pomógł donwgrade sterownika, ale przecież nie o to chodziło. Jeśli miałoby to coś pomóc to wersja Gnome 2.6.1, Debian Sarge. Proszę o wszelkie wskazówki. Z góry dziękuję!
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`