Re: [LGD] Drugie Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Pierwsze Minispotkanie kilka dni temu juz przeszlo do historii.
> Duzo juz o nim pisalem dotad. O nim jak i o zeszlorocznych
> Minispotkaniach podalem w mojej witrynie internetowej
> pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
> ktora przed chwilka nieco pozmienialem.
> Pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/trzecie.html
> umiescilem wstepny opis Minispotkania, ktore wlasnie zakonczylo sie.
> Tu zawarlem wlasciwie to co dotad tu powiedzialem. Jezeli zdjecia
> udadza sie umieszcze je w mojej witrynie.

> [...]
Witam.
Niedawno mowilem, ze 19 lipca chce przyjecahac na 1 dzien Marek.
Otoz mialem przyjemnosc sie widzoec z nim wczoraj i caly dzien
przeznaczylismy na zwiedzanie Gdanska, Sopotu i pobyc na sopockiej
plazy.
W miedzyczasie rozmaialismy o sieciach radiowych jak rowniz o
instqalowaniu,
konfiguracji serwera Apache, czym moze pozmniej wiecej sie zainteresuje.
Wikecej o spotkaniu i zdjecia pozniej umieszcze w mojej witrynie
internetowej. Marek juz wyjechal.
Kto i kiedy ma ochote przyjechac do Gdanska i bedziemy kontynuowac
spotkanie.
Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0