Re: CUPS drukuje po jednej stronie, zamiast ciagiem

Witam,

Marcin Owsiany wrote:
witam,
przewertowałem dokumentację CUPSa, pogooglałem i nie umiem sobie poradzić. Gdy drukuję dokument kilkustronicowy (lub większy) drukarka drukuje po jednej stronie. Wolałbym, aby drukowała ciągiem "tak jak to mi działa pod Windows" :) A tak drukarka się włącza, drukuje stronę, wyłącza, -|
(...)
Drukarka HP6P, Debian/unstable.
Ile masz RAMu w tej drukarce? Ja mam standardowe 2 MB i podobne objawy.
To znaczy po wydrukowaniu strony czasem wałki przestają się kręcić na
momencik, czasem tylko trochę zwalniają. Zawsze mi się wydawało, że to
dlatego, że drukarka nie może sobie zbuforować więcej niż jednej strony,
a przesłanie kolejnej trochę trwa.

Rzeczywiście problemem może być brak pamięci. Zmniejsz jakość drukowania, jeśli to pomoże spróbuj użyć innego sterownika CUPSa (nie podałeś z jakiego korzystasz).

Pozdrawiam,
Łukasz