Blokowanie domen w Sendmialu

Witam,

Pytanie:
Jak mozna w najprostrzy sposob zablokowac w sendmailu odbieranie przesylek
nadanych z jakiejs konkretnej domeny?
I nie chodzi mi tu o rozwiazania typu procmail gdzie najpierw przesylke
odbieramy a potem ja obrabiamy (w tym wypadku usuwamy). Chodzi mi podobne
rozwiazanie do relay-domains tylko blokujace nie tyle wysylanie a odbieranie
przez sendmail przesylek z adresatem w okreslonej domenie. Pomijam tez
wszelkie rozwiazania na firewallu/rout itp.
Czy jest jakis mechanizm sendmaila ktory moze odrzucac przesylki po domenie
zanim jeszcze je odbierze?

Pozdrawiam,

Sub