Re: Backup

> Mislalem o raidzie 0 (mirror) ale to uchroni mnie tylko przed padem
> fizycznym dysku? Da sie zrobic tak zeby mirror robil sie co jakis czas?
No mi sie osobiscie nie udalo zrobic RAIDu jeszcze, walczylem z 2 dni. Plytka
instalacyjna sarge ma taka mozliwosc, ale potem jadro sie nei chce
zainstalowac w momencie nazwanym instalacja systemu bazowego
> Prosilbym tez o inne pomysly na backup.
Ja mam zamontowany dysk na /mnt/archiwum i interesujace mnie dane (bazy
danych, pliki programow) ktore sa uzywane na stacjach klienckich poprostu
pakuje i wrzucam na /mnt/arch napisalem sobie do tego taki prosciutki
skrypcik, jak chcesz to CI moge podeslac. Narazie jeszcze nie dba o ilosc
miejsca na partycji, ale to sie zmieni.
Wrzucasz do Crona i tyle

Pozdrawiam,
Fuzzy
--
Mateusz Kurleto aka Fuzzy
mailto:fuzzy[at]neostrada[dot]pl gg: 310535