Re: Instalacja dla newbies

On Fri, Jul 16, 2004 at 07:32:18PM +0200, Lukasz Kociolek wrote:
> Prosze o chwile cierpliwosci :)
> Czy newbie przesiadajacy sie z Fedora Core 2 na Debiana powinien
> zainstalowac wszytkie dostepne pakiety? Tzn. na razie jestem zupenie
> zielony jesli chodzi o Debiana i nie chcialbym miec jakis przykrych
> niespodzianek w stylu pad systemu, rozwalona winda (potrzebna do pracy)
> itp.
>
> P.s.
> Przejrzalem juz dokumentacje, podrecznik instalacji i przejzalem google :)

Najlepsza metoda bedzie, jesli bedziesz instalowal minimum pakietow
doinstalowujac potem te, ktore uznasz za potrzebne. Przyjmij zasade
dobrego skonfigurowania tego co juz masz zainstalowane zanim bedziesz
instalowal dalej. W ten sposob nie popadniesz w totalne oslupienie :-)
gdy system przestanie robic to, co ty chcesz.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |