Re: Debian i te chol.... zasoby samby

W liście z czw, 15-07-2004, godz. 11:54, Jakub Ambrożewicz pisze:
> Oprócz konta dla twojej stacji musisz mieć też zdaje się konto użytkownika?

Jest.

> Serwer (Woody) smb.conf
>    client code page = 852
>    character set = ISO8859-2
>
> Klient (SID) fstab
>    //server/udzial /mnt/udzial smbfs
> uid=xxx,gid=users,rw,iocharset=iso8859-2,credentials=plikzhaslem,dmask=700,fmask=600,codepage=cp1250
> 0 0

Serwer (Samba 3) smb.conf

	display charset = ISO8859-2
        dos charset = 852
        UNIX charset = ISO8859-2

Pod klientami windowsowymi polskie znaki ok.

Pod klientem linuxowym z gnome próbuję montować poleceniem

smbmount //server/dok /mnt/samba/ -o username=robert password=robert
iocharset=iso8859-2 codepage=iso8859-2

i cholera nie działa.

---
Dzięki twojemu mailowi rozwiązałem problem inaczej, może niezbyt
elegancko, ale działa:

Serwer (Samba 3) smb.conf

	display charset = ISO8859-2
        dos charset = 852
        UNIX charset = 852 #myślę, że to jest niezbyt eleganckie

Pod klientami windowsowymi polskie znaki ok.

Pod klientem linuxowym z gnome montuję poleceniem
smbmount //server/dok /mnt/samba/ -o username=xxx password=xxx
iocharset=iso8859-2 codepage=cp1250

> Tak stabilny jak osoba która go konfiguruje...
Nic dodać nic ująć.

Masz może pomysł na gnoma 2.6?

--
Robert Mońka