Problem z instalacją Sarge

Witam mam problem z zainstalowaniem Sarge z płyty CD wypalonej z obrazu ISO.
Podczas instalacji, instalator poprawnie wykrywa mój sprzęt i kartę sieciową  jako 8139too ale jej nie chce zainstalować. Po przejściu do partycjonowania dysku program nie chce wykryć już istniejących partycji a ręczny podział po prostu nie działa. I to by było na tyle.
Wcześniej instalowałem Sarge w wersji instalacji sieciowej. Tam jest wszystko dobrze. Tylko że po zainstalowaniu wszystkiego co trzeba okazuje się że nie ma zainstalowanych żródeł jądra bo wiadmomo jądro było z paczki .deb.
Proszę o podanie linku do dobrej sprawdzonej wersji płyty instalacyjnej Sarge z obrazem ISO. Najlepiej pełnej 1-ej płyty resztę bym zassał z netu. Lub link skąd ściągnąć iso płyty DVD
Pozdrawiam
Tomasz K.