Re: kiedy i jak sa ladowane moduly - rozwiązanie

On Sat, Jun 19, 2004 at 11:07:28PM +0200, SirEx wrote:
> Witam !
>
> Nie miałem problemów...  zainstalowałem sobie kernel 2.6.6.
> Pojawił się problem z modułami (ktoś pytał o coś takiego w wątku o
> sarge).
> Otóż mój kernel w jakiś tajemniczy dla mnie sposób zaczyna ładować sobie
> moduły zaraz po podmontowaniu rootfs (widać to w wyniku dmesg).
> Zaczyna je ładować ale nie bardzo radzi sobie z ustawianiem parametrów
> i potrzebne urządzenia i tak nie działają.
> Potem (tego dmesg już nie pokazuje) przychodzi czas i
> (przynajmniej tak mi się wydaje) na debianowe skrypty które odczytują
> [...]

Cytuję całość bo wątek pojawił się dość dawno.
Po dość długim odpoczynku zabrałem się za to na nowo.
Uruchomiłem bootlogd i wg jego logów ustaliłem winnego:

hotplug

po zabronieniu ładowania przez hotplug określonych modułów (np alsa - ja
chciałem oss). Wszysko działa jak powinno.
--
Krzysztof Kin