Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Krzysztof Zubik napisał.
> jak najwczesniej rezerwujcie miejsca w Domach studenckich. Telefony
> pod http://www.pg.gda.pl/osiedle
Dotad chec uczestnictwa zglosili.
> 1). Robert Rakowicz.
> 2). KNT.
> 3). Krzysztof Zubik.
> 4). Jakub Walczak.
> 5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
> 6). Robert Jaroszuk.
> 7). Pawel Szczesniak.
> 8). Bartek Kurpiewski.
> 9). Piotr Stolc.
> 10). Mateusz Kurleto.
> Czy ktos jeszcze chce dolaczyc. Zapraszam. :)
Witam.
Dzis przyjechal Michal Gorycki KNT. Najpierw spotkalismy sie na peronie
w Gdansku - Glownym. Pozniej na chwilke wybralismy sie do mnie. Po
chwili rozmowy w domu udalismy sie do Domu studenckiego, zeby kolega
mogl sie zakwaterowac. Pogoda byla w miare znosna jak na obecne lato i
udalismy sie na plaze w Gdansku - Brzeznie. Tu mielismy bardzo mily
spacer.
Powoli wedrujac wzdluz morza gawedzilismy o czym  oczywiscie o Linuxe.
Idac w kierunku molo po drodze znalezlismy mala i calkiem ladna
restauracyjke gdzie mozna nawet w czazsie deszczu przysiasc przy stoliku
pod parasolem milo ogladac morze. Nieco odpoczelismy. Wiec to mierjsce
chcemy zaproponowac na kolejne dni i to niezaleznie od pogody dobre.
Dalej udalismy sie do molo. Coz nadchodzil cazas kiolejnej zbiorki wiec
powrocilismy do Domu studenckiego. Nastepnie przez pol godz.
oczekiwalismy
z Pingwinkiem na uczestnikow spotkania. Niestety nikt nie przyszedl.
Czemu tak kiepsko z frekwencja? Po drodze wykonalismy kilka zdjec.
Na koncu wybralismy sie do klubu Orbital no i coz ja przy kawie,
Michal przy piwie dalej rozmawialismy o linuxe. Obok nas stal
Pingwinek. Raz sluchalimy muzyki w klubie raz nieco spogladalismy na TV.
coz wiec tak minal kolejny dzien Pierszego Minispotkania Linuxowego
Gdansk-2004.
Dowiedzalem sioe kilka ciekawostek o Debianie, jego pierwotnych
zlozeniach,
co wtszko w trakcie jego rozwaoju i palanach na przyszlosc.
Pierwotnie on mial byc latwa dystrybucja jednak w trakcie jego
rozwoju wyszlo nieco inaczej. W planach jest jego uprzyjaznienie
dla uzytkownika chociazby poprzez wprowadzenie w przyszlosci
graficznego instalatora podobnie jak ma np. Aurox. Ciekawa
ma mozliwosc wyboru i konfiguracji jadra juz w trakcie instalacji.

Oto nasze propozycje na jutro 14 lipca srode.
Proponujemy dwie zbiorki gdzie bedziemy oczekiwac z Pingwinkiem
przed Domem studenckim nr. 8 ul Wyspianskiego 5a (10-pietrowy wiezowiec)
lub na lawce pomiedzy Domami studenckimi nr. 8 i 9.

Pierwsza zbiorka od godz. 11 do godz. 11 : 30.
Druga zbiorka    od godz. 18 do godz. 18 : 30.

Bardzo prosimy o przybycie. Coz jak dotad wczoraj
mialem okazje milo spotkac sie z Mateuszem Kurleto,
Grzegorzem Borowiakiem i Tomaszem. Jeszcze raz dziekuje kolegom za
wczorajsze przyjscie. :) Zapraszam wszystkicxh chetnych. Dolaczcie
do nas. Bedziemy czekac. :)
Michal bedzie w Gdansku do piatku i po poludniu wraca.
Aha byla propozycja podania nr. tel. komorkowego i moge
podac tel. Michala 600-365-946 Wiec do piatkowego poludnia
mozna sie skontaktowac. Gdyby po drugiej zbiorce czyli po
godz. 19 : 30 bylo zimno, lub byl deszcz prawdopodobnie pojdziemy
do klubu Orbital i bedziemy w gornej sali. (dojscie
przez brame pomiedzy Domem studenckim nr. 5 i sklepem spozywczym,
podworko i wejscie w drugiej bramie na prawo.) Pzed chwilka oboejrzalem
prognoze pogody w. g. ktorej moze padac do podludnia. Wiec wieczorem
mnie sie wydaje, ze raczej wykorzystamy lepsza poghode i chyba bedziemy
gdzies w miescie, lub na plazy. Chyba juz bedzie lepsza pogoda wiec i
przyjemniej bedzie sie spotkac gdy nas bedzie wiecej. Bedac przy temacie
pogody i spotkan w kolejne dni. Zapowiada sie poprawe i w za tydzien juz
upaly. Wiec kto by chcial jeszcze przyjechac?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0