Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam. Mam jeszcze 2 propozycje z debian-user-polish@lists.debian.org.
> Marek napisał.
> Witam.
> Aha
> jak najwczesniej rezerwujcie miejsca w Domach studenckich. Telefony
> pod http://www.pg.gda.pl/osiedle
> 1). Robert Rakowicz.
> 2). KNT.
> 3). Krzysztof Zubik.
> 4). Jakub Walczak.
> 5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
> 6). Robert Jaroszuk.
> 7). Pawel Szczesniak.
> 8). Bartek Kurpiewski.
> [...]
Witam.

Na jutro wtorek 13 lipca proponuje zbiorke wieczorem
od godz. 18 do godz. 18 : 30.

Przedewszystkim dziekuje kolegom Mateuszowi Kurleto,
Grzegorzowi Borowiakowi i Tomaszowi za przyjscie dzis wieczorem.
Najpierw z Mateuszem przez chwilke porozmawialismy o sieciach
nowellowych, linuxe i o tym jak rozne LUG-i w Polsce
organizuja spotkania i szkolenia. Coz szkoda, ze nie miales
wiecej czasu dzis. W chwilke pozniej przyszedl Grzesiek i Tomek.
Jeszcze przez chwilke porozmawialismy przed Domem studenckim nr. 8 i
wykonalismy kilka zdjec. Pozniej udalismy sie do pobliskiego Orbitalu.
W klubie przy kawie i piwie porozmawialismy juz nieco dluzej o Linuxe.
Mioalem okazje dowiedziec sie o ciekawym programie Gpart do
odzyskiwania partycji przy uszkodzeniu ich tablicy i
win4lin czyli kolejny rodzaj wirtualneego komputera.
Mam prosbe o liczniejsze uczestnictwo i terminowe przyjscie. Staram sie
jak najkorzystniej proponowac te zbiorki. Rozumiiem, ze danego dnia
akurat
komus moze cos wypasc w ostatniej chwili. Jednakze czemu ma byc, az
taki duzy rodzwiek pomiedzy tymi co powiedzieli, ze beda, a
rzeczywistocia.
Bedzie nam wszystkim przyjemniej gdy bedziemy w wiekszej grupie.
Aha dla wygody bede oczekiwal od godz. 18 do godz. 18 : 30
przed Domem studenckim nr. 8 lub na lawce tuz obok pomiedzy
Domami studenckimi nr. 8 i 9. Gdy akurat bedzie deszcz
chyba najwygodniej i najblizej bedzie udac sie do Orbitalu
choc rowniez mozemy udac sie gdzie indziej. Ach szkoda, ze dzis
w klubie nie moglem wykonac kilku zdjec. Tu malo swiatla, a
moja Smiena bez lampy blyskowej.
Co do pogody dzis jednak na szczescie nie bylo duzo deszczu choc
pochmurno.
Zapowiadaja stopniowa poprawe. Od soboty moweia, ze  ma byc duzo lepiej.
Przy okazji ponawiam pytanie, kto bedzie mogl byc do 19 lipca wieczora,
lub
dluzej, lub kto przyjedzie juz na ten dzien. O ten czas pytal
kolega Marek w grupie debianowej proponujac pobyt od 19 lipca
po poludniu do 20 lipca rano.
Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0