Re: debootstrap - Banalne a nie chce działać

On Mon, 12 Jul 2004 17:55:37 +0200
Polski Shrek <maillist@wiewi0ra.hopto.org> wrote:

>    Witam
>
>    Ponieważ nie widzę aby mój post ukazał się, wysyłam go ponownie.
>
>    Problem dręczący mnie od dłuższego czasu dotyczy instalacji
>    debiana
> na dysku mając LiveCd, dostęp do internetu i debootstrap.
>
>    Dotarłem do takiego opisu instalacji:
> http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-preparing.en.html.
> Według tego po przygotowaniu partycji należy:
>
>    ... zainstalować 'system bazowy' za pomocą debootstrap,
>    .... wykonać chroot na instalowany system,
>    ..... zamontować system plików, w tym /proc
>    ...... itd.

Skoro obrales takie podejscie do instalacji... to chyba wiesz co
robisz? ;)

> Etap 3 - Jak można zamontować /proc jeśli w systemie nie ma jeszcze
> jądra co robione jest dopiero na późniejszym etapie? Jak żywcem
> skopiuję katalog z modułami z CD, jest OK ale w dokumentacji nie ma
> o tym słowa.

mount --bind /proc /target/proc i to samo z /dev
jesli chcesz osiagnac w chrootowanym srodowisku dostep do ww.

Piotr Foremniak
email: p.foremniak@media.net.pl