debootstrap - Banalne a nie chce działać

  Witam

  Ponieważ nie widzę aby mój post ukazał się, wysyłam go ponownie.

Problem dręczący mnie od dłuższego czasu dotyczy instalacji debiana na dysku mając LiveCd, dostęp do internetu i debootstrap.

Dotarłem do takiego opisu instalacji: http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-preparing.en.html. Według tego po przygotowaniu partycji należy:

  ... zainstalować 'system bazowy' za pomocą debootstrap,
  .... wykonać chroot na instalowany system,
  ..... zamontować system plików, w tym /proc

Etap 1 - Po pobraniu pakietów, próba ich instalacji kończy się licznymi konfliktami. Ciekawym dla mnie błędem jest 'zabroniony dostęp do /dev/null'. Próbowałem wielu sposobów wywołań dpkg z różnymi opcjami, jednak 'systemu podstawowego' zainstalować się nie udało. Jak to zrobić mając już śxiągnięte pakiety?

Etap 3 - Jak można zamontować /proc jeśli w systemie nie ma jeszcze jądra co robione jest dopiero na późniejszym etapie? Jak żywcem skopiuję katalog z modułami z CD, jest OK ale w dokumentacji nie ma o tym słowa.

Koniec w końcu instalacja nie udaje się. dpkg --root --force-... nie pomaga. Czy macie jakieś propozycję?? Znacie alternatywę instalacji na 'sąsiedniej partycji'?

  Dziękuję za pomoc.