bonn;)

No, jakby to ujac:juz sie wczasuje...A moze jednak to nie najlepsze okreslenie, jezeli 50% czasu spedza sie w szkole i na odrabianiu zadan, w dodatku po niemiecku...
Jestem na stypendium w Bonn. Takie milutkie miasteczko w Nadrenii. Wracam 20., ale znowu zmykam, tym razem w gory.
A ty co robisz na chorze 9 lipca? Slub? Zaczekajcie na mnie!!!
Hmm...mam nadzieje, ze ktos jeszcze zechce zawrzec zwiazwek malzenski w sierpniu...
Pytanie za 100 punktow:ile masz kont e-mail? Bo jakos mnie to tak zaintrygowalo...
Bo nad poprzednim tez musialam troche poglowkowac...
Jesli oczywiscie pisze teraz do Konrada C.
A jesli nie, to...no coz, przynajmniej bedzie Überraschung..
No to tschüss, pozdrawiam, i tak dalej...
Odpoczywaj...