Re: [OT] Pracownia na P100/16MB

On Fri, Jul 09, 2004 at 09:32:51PM +0200, Mikołaj Menke wrote:

> Nie bardzo rozumiem, czy ta stacja łączy się przez sieć zdalnie z
> serwerem X? Jeśli tak to po co? U mnie jest maszyna PIII 600, 256 MB,
> TNT2 32MB i dysk główny 40 GB i zasuwa to jak za przeproszeniem dzika
> świnia przy dwóch użytkownikach pracujących na Xach, do tego jest
> mnóstwo innych usług.
> Pozdrawiam!

Teraz ja nie rozumiem :-) Na tej konfiguracji (stacja r./serwer)
sprawdzalem jedynie jak cos takiego sie zachowuje z punktu widzenia
ustawien. Nie jest to sprzet, o ktory pytalem i w ktory ma byc
wyposazona pracownia. To tylko sprzet ktory mam w domu.
Nie wiem czy wyjasnilem w jakim celu robilem te kombinacje.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |