Re: [OT] Pracownia na P100/16MB

Dnia Fri, 09 Jul 2004 21:32:51 +0200
Mikołaj Menke <clauz@pf.pl> napisał:

> Nie bardzo rozumiem, czy ta stacja łączy się przez sieć zdalnie z
> serwerem X? Jeśli tak to po co? U mnie jest maszyna PIII 600, 256 MB,
                                                                                                     ^^
P3 generalnie przewyższa celki itd o głowę jeśli chodzi o serwerowe zadania. Poza tyum nie mówimy o X'ach do których się mozżńa połączyć zdalnie o to jest LISP tylko o VNC (Xvnc) a to "troche" co innnego.
> TNT2 32MB i dysk główny 40 GB i zasuwa to jak za przeproszeniem dzika
KArta graficzna serwera nie ma nic do rzeczy ;/ może być trident 512 kb eISA
Dysk też ma niewiele do gadania. Ważńe żey swap był na partycji niesystemowej.
> świnia przy dwóch użytkownikach pracujących na Xach, do tego jest
> mnóstwo innych usług.
Chodzi mi przede wszystkim o tajkie usługi jak kde ,gnome, cron (z mnóstwem wpisów "updatedb" co godzine ;]  itd.)
Idea jest taka żeby po prostu na Serwerze nie stał normalny system z Xami których ktoś używa tylko żeby serwer był poświęcony całkowicie dla VNC.
--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz