Re: [OT] Re: debian na biurko

Dnia piątek 9 lipca 2004 00:18, southp@op.pl napisał:

> Można sie smiac ALE w gentoo od dawna lezą Xy z X.org,

Ekipa X-Strike-Force wiele razy wypowiadała się w temacie "czy będą X.org w
Debianie".

> firefox 0.9,

$apt-cache policy mozilla-firefox
mozilla-firefox:
  Zainstalowana: 0.9.1-2
  Kandydująca: 0.9.1-2
  Tabela wersji:
 *** 0.9.1-2 0
          1 http://192.168.1.90 project/experimental/main/binary-i386/
        100 /var/lib/dpkg/status

> jajko i system smiga na udev'ie.

$ apt-cache policy udev
udev:
  Zainstalowana: 0.026-1
  Kandydująca: 0.026-1
  Tabela wersji:
 *** 0.026-1 0
        500 http://192.168.1.90 sid/main Packages
        100 /var/lib/dpkg/status

$ uname -a
Linux marcinj 2.6.7-ck1 #8 Thu Jun 24 12:21:47 CEST 2004 i686 GNU/Linux

Więc jak widać - w Debianie się da też. Trzeba tylko chcieć a nie tylko
narzekać.

> Wracając do tematu od roku używam (m.in.) sid'a + experimental

Chyba rzadko zaglądasz do experimental biorąc pod uwagę sprawę Firefoxa
0.9 :)

> i nie mam w zasadzie żadnych poważnych problemów.

> Wszystko śmiga na 2.6 jak tylko wyszło poza -test.

To czemu jeszcze udev nie używasz? Wygodne toto, pozwala na własne
"ułożenie" struktury /dev/ - u mnie na domowej maszynie jest to połączenie
cech DevFS (/dev/tts/ /dev/v4l/ /dev/cdroms/) i zwykłej struktury /dev/ -
przez kilka lat używałem DevFS i jakoś ciężko było (mentalnie) się
przesiąść - okazało się, że zmiana jest prosta i łatwa.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

        Reality is for people who cannot cope with science fiction.