Re: [OT] Pracownia na P100/16MB

Krzysztof Krupa napisał(a):
> Witam
>
> Mam postawic pracownie komputerowa, w ktorej by sie odbywaly
> zajecia z podstaw sieci komputerowych i distance learning.
> Przedmiot prowadzony w ramach doksztalcania nauczycieli.
> Postawienie na takich maszynach Apache to zaden problem, ale ze wzgledu
> na fakt ze trzeba administrowac portalem edukacyjnych z poziomu
> przegladarki WWW musze miec na tym X'y i np WMaker
> No i pytanie. Czy to ma sens na takich slabych maszynach?
> A moze mozna zastosowac jakies triki, ktore spowoduja ze ten sprzet
> [...]
Jeśli jesteś w sanie wydłubać pieniądze na jeden "mocniejszy komputer"
udałoby Ci się dobić do ideału.
Tzn serwerki na lokalnych maszynach, a X'y zdalnie na głównym serwerze.
Na Athlonie 1700 i siedmiu setkach ramu chodzi do tej pory serwerek
obsługujący 9(chyba) stanowisk z X'terminalami - KDE + Phoenix + pluginy
flasha i javy.

Zastępując KDE, czymś prostszym (XFCE?) i odpuszczając sobie flasha i javę
myśle, że można podwoić ilość obsługiwanych maszyn...

pozdrawiam
yanek