Re: debian na biurko

> Chcialem przerzucic sie calkowicie na debiana, winde odpalac w vmware,
> wszystko co potrzebuje (obrobka muzyki,grafiki - mam juz programy
> wybrane). Zastanawiam sie czy woody jest na pewno najlepszym wyborem.

Ile ludzi, tyle opinii tu bedzie ;)
Ja mam tak:
1) dwa systemy + miejsce na wiecej jakby mnie kiedys naszla ochota na
zabawy
2) Xp na 2 partycjach - z tego vfat na partycje do gier i innego smiecia
(z tego korzysta wine np) - dlaczego win? 1 gram, 2 rozwijam pewien
projekt, dla ktorego wiekszosc narzedzi jest pod winde ;\
3) debian sid - bywaja klopoty ale mozna przyjac rozsadne zalozenie:
wychodzi nowa wersja czegos co _potrzebuje_ w nowszej wersji - czekam na
opinie ludzi (strony, chocby tak lista etc), apt-get update & apt-get
install to_co_mnie_interesuje

powodzenia

--
Szymon "Morandir" Anders