[OT] Re: debian na biurko

Wiadomosc od Tomasz Alaba, z dnia Thu, Jul 08, 2004 at 11:51:03PM +0200:
> Witam
>
> Ostatnio w środowisku zaistniała chyba ogromna moda na gentoo, nie
> powiem sam to instalowałem. Muszę powiedzieć że najlepiej charakteryzuje
> tę dystrybucje poniższy komiks z escomposlinux:
>
> http://comic.escomposlinux.org/ecol-161-e.png
>
> Z przymrużeniem oka
> Tomek Alaba
HEH zeczywiscie troche prawdy w tym jest. Trzeba miec mocny sprzet a
openoffice i tak mieli się 3,4h :(.

Można sie smiac ALE w gentoo od dawna lezą Xy z X.org, firefox 0.9, jajko
i system smiga na udev'ie.
Są paczki z najnowszym softem i przyzwoita dokumentacja na stronie
gentoo, wycelowana głównie pod desktop-userów.

Ogólnie dystrybucja jest okey, ładna i kolorowa :)).
Tylko system zarządzania paczkami jeszcze jest słabo rozwinięty i
zapewne nigdy apt'a nie dogoni. Thats wy debian RULEZ and apt-get RULEZ
:).

Jak ktoś ma czas i cierpliwość to można zerknąć.

Wracając do tematu od roku używam (m.in.) sid'a + experimental i nie mam
w zasadzie żadnych poważnych problemów. Wszystko śmiga na 2.6 jak tylko
wyszło poza -test.

Z upgrade'ami nie było również problemów.

	Karol Krzak