Re: Abit BE6-II i dysk UDMA66

Pewnego pięknego dnia  Mon, 5 Jul 2004 01:43:59 +0200
Lenthir napisał co następuje:

> Czy udało się komuś odpalić DMA na tej płycie? (z kontrolerem HPT 370)
> Przy starcie komputer próbuje uruchomić obsługę DMA, wyrzuca dużo
> komunikatów i na końcu:
> hde: DMA disabled
>
> Przy tym trwa to dłuższą chwilę.... miał ktoś coś takiego?
>
> Przypuszczam, że brakuje mu jakiegoś moduło... or something... jak
> ktoś coś wie to mail pliz!

Ja mam odpalone dysk zamontowany jako /dev/hde i wszystko bryka.
Mam wkompilowaną w jadro obsługę HPT370 nie pamiętam czy były jeszcze
jakieś bajery, bo dawno nie kompilowałem, ale chyba nic specjalnego się
nie robiło. A próbowałeś włączyć hdparmem?

Pozdrawiam.
Piotrek.