Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Marek napisał.
> Witaj Krzysztof,
> Thursday, July 8, 2004, 1:32:35 PM :
> to ja sie na 19.07 od popludnia do nast. dnia rano pisze jako chetny
> bede w drodze nad morze poprostu i z przyjemnoscia sie zatrzymam na
> takie spotkanie :)
Witam.
Rozumiem, ze chcesz tu byc od 19 lipca, od poludnia do 20 Lipca rano.
Wiec pozostaje mnie sie zapytac kto z naszej grupy bedzie jeszcze 19
lipca,
lub tez kto na ten dzien zechce przyjechac i bedze tworzyc sie nowa
grupa.
Wiec bedzie, to kontynuacja Pierwszego Minispotkania, lub
Drugie Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0