Re: debian na biurko

Dnia czw 8. lipca 2004 18:09, Wojciech Ziniewicz napisał:

> Używam linuxa bo mówi mi wszystko co się dzieje w systemie, nad wszystkim
> mam kontrole i moge dobrze diagnozować problemy na serwerze. Poza tym
> dosyć  łatwo wprowadzać w nim usprawnienia dotyczące bezpieczeństwa, jest
> cholernie elastyczny i po prostu działa. Z moich doświadczeń po prostu
> wynika że żadnej z tych cech nie mogę w pełni powiązać z mandrakiem , a
> szczególnie z wersją 10 official.
Ale czy to, ze Tobie nie odpowiada MDK oznacza, ze jest lamerski? Poprostu
jestes nie przyzwyczajony. Mozna zrobic stabilny system z kazdej
dystrybucji :) Wkoncu wszustko koniec koncow sprowadza sie do jadra. Ale
koniec OffTopicu

--
Mateusz Kurleto aka Fuzzy
mailto:fuzzy[at]neostrada[dot]pl gg: 310535