Re: debian na biurko

Dnia Thu, 8 Jul 2004 14:05:17 +0200
Mateusz Kurleto <fuzzy@neostrada.pl> napisał:

> No to rzeczywiscie fajne podejscie. Zamiast chwailc cos co chodzi szybko i
> pieknie, to nazywasz to lamerskim, tlyko dlatego, ze ktos poswiecil wiele
> nocy, zeby user nie musial sie meczyc z konfiguracja... pogratulowac...
> Uzywasz linuxa, bo Ci wygodniej, czy zeby sie napawac ile zrobiles, zeby
> dzial?
Używam linuxa bo mówi mi wszystko co się dzieje w systemie, nad wszystkim mam kontrole i moge dobrze diagnozować problemy na serwerze. Poza tym  dosyć  łatwo wprowadzać w nim usprawnienia dotyczące bezpieczeństwa, jest cholernie elastyczny i po prostu działa.
Z moich doświadczeń po prostu wynika że żadnej z tych cech nie mogę w pełni powiązać z mandrakiem , a szczególnie z wersją 10 official.

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz