Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Marek napisał.
> szkoda ze nie dokladnie tydzien pozniej - 19, bo bylbym w okolicy akurat
Witam.
Od razu tu odpowiem na obydwa e-maile i je przekaze do pozostalych
grup linuxowych.
Marku mnie sie wydaje, ze od 19 rowniez moglbys do Minispotkania
dolaczyc. Od razu tu zapytam kto chcialby tak dlugo pozostac w
Gdansku. Bedzie przyjemnie miec tu jak najdluzsze Minispotkania i
miec ich jak najwiecej. Wczesniej kolega Robert Rakowicz
poweiedzal,ze moze byc w Polsce od 12 do 23 lipca.
Wiec reasumujac mozna sie zapytac kto chce pozostac dluzej i
kto chce przyjechac w tydzien pozniej poczynajac np. od 19 lipca. Aha
jak najwczesniej rezerwujcie miejsca w Domach studenckich. Telefony
pod http://www.pg.gda.pl/osiedle

Teraz druga wiadomosc.
Mateusz Kurleto napisal.
> Troche kiepski czas niestety, niektorzy pracuja w tych godzinach, nie lepiej
> popoludniu? Nie lepiej gdzies w pubie?
Wlasnie przed chwilka wyslalem propozycje dwoch zbiorek 12 lipca w
poniedzialek od godz. 11 do 11 : 30 i od godz. 18 do godz. 18 : 30
na poczatek przed Domem studenckim nr. 8. Rozumiem, ze chcesz do nas
dolaczyc i jestes miejscowy wiec dolaczam Ciebie do listy.
1). Robert Rakowicz.
2). KNT.
3). Krzysztof Zubik.
4). Jakub Walczak.
5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
6). Robert Jaroszuk.
7). Pawel Szczesniak.
8). Bartek Kurpiewski.
9). Piotr Stolc.
10). Mateusz Kurleto.
Czy ktos jeszcze chce dolaczyc. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0