Re: debian na biurko

Dnia Thu, 08 Jul 2004 01:05:37 +0200
Krzysztof Zubik <kzubik@poczta.wp.pl> napisał:

> Dariusz Skarbek napisał.
> Witam.
> <niedebianowy offtopic>
> Rowniez jestem tego samego zdania. Aurox wyjatkowo dobry dla
> poczatkujactych i na biurko - tylko jedna uwaga przy instalowaniu
> glownie gdy juz ma sie partycje na dysku i  zeby blad instalatora
> anaconda ich nie uszkodzil instalowac w trybie expert.
> Mandrake. Mowi sie,ze rowniez dobry dla poczatkujacych.
> Hmm. jednak i on mial wpadke gdy instalator uszkadzal niektore
> CD-ROM-y LG. usuwajac z ich pamieci EEPROM zawartosc firmware.
>  </niedebianowy offtopic>
Jak dla mnie Aurox jest zbyt nazwijmy to... "lamerski" tak samo jak mandrake.. po prostu wszystko chodzi za pięknie i za szybko. A z mandrą mam takie doświadczenia że trzeba robić reinstalkę co pół roku bo jak trochę więcej usług niż na "desktop" postawie (czyt  - VNC, WEBMIN, SSHD, SAMBA itd.) to się coś sypie i w ogóle długa historia...
Generalnie najlepsze doświadczenia mam z Fedora... DOsyć elastyczny .. A jeżeli się już na czymś znasz to :) Slackware .. najlepiej 10.0 - jak dla mnie jest MEGA stabilny...

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz