instalacja Sarge

1 Problem
Mam 2 dyski , 1 chcę przeznaczyć na WIN 2000 , 2 na Sarge i Mndr . Nie
potrafię sobie z tym poradzić . Może ktoś mi pomóc ?!
2Opis
na master mam WIN2000 , na slave Mndr10 .Grub z Mndr (w MBR) widzi WIN , jest
o.k. Teraz próbuję na slave doinstalować Sarge (Linux Magazine), jednak mam
problem z Grubem . Ten z Mandrake nie widzi Sarge , natomiast ten z Sarge
(zapisany w MBR) nie widzi WIN i Mndr . Kombinowałem ze wspólną partycją
boot , wsadzałem Gruba w partycję startową Sarge , ale nic z
tego .Prawdopodobnie , jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach a problem jest
dawno rozwiązany , omówiony etc.. Ale od czego jest społeczność . Niestety ,
nie znam angirlskiego i dlatego mam problemy z dokumentacją zródłową