Re: debian na biurko

Witajcie,

> nie wiem, czy jest cos latwiej aupgrade'owalnego od debiana...

jest :] redhat podobnie :]
na razie trzymam sie twardo debiana, ale poki co wyglada na to ze nie
potrwa to bardzo dlugo :( irytuje mnie momentami [na desktop of course!].

> zreszta, jezeli uzytkownicy dzialaja spod okienek, to tak naprawde wybor
> systemu to tlyko pytanie co wolisz zainstalowac i czym wolisz administrowac

NTG :-]

> tak jak już tu ktoś wspomniał - "Trzeba pracować, a nie się bawić w
> szukanie!" Jednak te szukania wiele uczy :) Oecnie mama zainstalowango

ano to prawda :-) uczy uczy :-) jednak "podstawe systemowa" chcialbym
miec stabilna. reszte to juz voulais vous :] [co kto chce]

Marcin.