Re: debian na biurko

Dariusz Skarbek napisał.
> Czesc
> Mandrake - na biurko jak znalazl. Najnowsze oprogramowanie, stabilna
> praca i latwosc obslugi. Korzystam i wszystkim polecam na system
> biurkowy.
> Aurox - jezeli ktos kocha windowsy. Tak dopracowanego Gnome to w zyciu
> nie widzialem. Panel sterowania dla administratora i uzytkownika.
> Wiem, ze to nie po "Debianowemu" ale pytasz o dobry system na biurko.
> Debian jest swietnym systemem serwerowym i na biurko dla doswiadczonych
> uzytkowników. Dla poczatkujacych bym nigdy nie polecal.
Witam.
<niedebianowy offtopic>
Rowniez jestem tego samego zdania. Aurox wyjatkowo dobry dla
poczatkujactych i na biurko - tylko jedna uwaga przy instalowaniu
glownie gdy juz ma sie partycje na dysku i  zeby blad instalatora
anaconda ich nie uszkodzil instalowac w trybie expert.
Mandrake. Mowi sie,ze rowniez dobry dla poczatkujacych.
Hmm. jednak i on mial wpadke gdy instalator uszkadzal niektore
CD-ROM-y LG. usuwajac z ich pamieci EEPROM zawartosc firmware.
 </niedebianowy offtopic>
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0