Re: debian na biurko

po moich wcześniejszych doświadczeniach z
Redhat'em i Mandrake'iem (naprawdę chciałem, 2 lata mozolnych zabaw)

nigdy więcej !!

powód --->> oczywisty (dla mnie)

niekompatybilny z niczym kompilator GCC 2.96
i mnóstwo problemów z robieniem z maszyny czegokolwiek więcej

niż maszyny do pisania ;)

zatem ---->> skoro już temat jest poruszony, to to jest moje zdanie
i naprawdę jeżeli użytkownik / admin chce i potrafi

to OK, zajmie to chwilę czasu i nawet więcej
ale za to mam coś, co wiem że jest rozwojowe i nie "uwstecznia"

używam na moim biurku unstable'a, i jestem z niego bardzo happy
i tyle :)

--
Piotr Pruszczak