Re: debian na biurko

Witajcie,

to znowu ja :-)

> Mandrake - na biurko jak znalazl. Najnowsze oprogramowanie, stabilna
> praca i latwosc obslugi. Korzystam i wszystkim polecam na system
> biurkowy.

uzywalem tego jakis czas, do niego nawet zaczalem :]
mysle ew. o Fedorze - gdyby juz nie Debian.

> Aurox - jezeli ktos kocha windowsy. Tak dopracowanego Gnome to w zyciu
> nie widzialem. Panel sterowania dla administratora i uzytkownika.

nie widzialem, ale jesli windziane to nie chce widziec.

> Wiem, ze to nie po "Debianowemu" ale pytasz o dobry system na biurko.
> Debian jest swietnym systemem serwerowym i na biurko dla doswiadczonych
> uzytkowników. Dla poczatkujacych bym nigdy nie polecal.

no, przyznaje racje. Ostatnio znajomi mocno narzekaja na niezbyt ladne
zachowanie debiana.

na razie nie wiem, w przeciagu tygodnia zdecyduje :-)
poki co - niestety ale Fedora jest moim faworytem na biurko.
Serwer - oczywiscie debian [choc i on ostatnio dziwnie podupada].

Marcin.