3 pytania (konqueror / evolution / k3b)

Oto one:

      * konqueror
        Od pewnego czasu (2tygodnie / miesiąc??) konqueror wiesza mi się
        po wpisaniu adresu w pasku  - dokładnie w momencie naciśnięcia
        klawisza enter. Co gorsza wiesz całe KDE tak, że muszę dać
        ctrl+alt+F1 / killall konqueror. Dzieje się tak ~30% wypadków.
        Miał może ktoś podobne problemy?
      * evolution
        Od dłuższego czasu aptitude usilnie próbuje pozbawić mnie mojego
        klienta poczty. Przy każdym ,,update'' mam go zaznaczonego
        usunięcia - muszę ręcznie go zaznaczyć (+) i dopiero
        kontynuować.
      * k3b
        Dziwnie jest także z k3b (i k3blibs). Ciągle wisi w części ,,do
        update-u'' z wersji 0.11.12-1 do ... 0.11.12-1.
        Update wykonuje się poprawnie ale robi się przy każdym updacie.

PS. evolution uporczywie zawija mi tekst na 45 kolumnie - strasznie
ciasno. Udało się to komuś zmienić??

--
/// Szymon Nieradka