Re: Co otwiera 1720/tcp H.323/Q.931

Heloł,
Dnia 7 lipca 2004 (01:45:45) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

[ciach]

> ... wynikające raczej z informacji o wersjach ale apt-get
> update/dist-upgrade robione natychmiast po otrzymaniu listu debian-security.

> Poza tym jedynie informacje o bannerach ssh, apacza i qmaila.

> Nadal jestem głupi z tym 1720 ...

> Tepsiany modem DSL ?

Zdecydowanie sklaniam sie ku temu rozwiazaniu. Na moim szajsowantym
modemo-routero-switcho-APku mam to samo. Jest to ulatwienia poniewaz
protokoly takie jak PPTP, H.323, IPSec nie wspolpracuja dobrze z NATem.
U mnie jest to NAT ALGs (cholera wie o co chodzi). W innym routerze
znalazlem cos takiego jak IP Masquarade Pass Trough. Stan by sie
zgadzal: modem jest dla tego protokolu transparentny, wiec port wyglada
na otwarty, natomiast dalje nie ma nic, co by polaczenia odbieralo, wiec
nmap zglasza port jako filtrowany. Poszukaj dobrze w konfigu tego modemu

pozdrawiam
--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040