Re: debian na biurko

On Wed, Jul 07, 2004 at 12:51:39AM +0200, Marcin wrote:
> Witajcie,
>
> Chcialem przerzucic sie calkowicie na debiana, winde odpalac w vmware,
> wszystko co potrzebuje (obrobka muzyki,grafiki - mam juz programy
> wybrane). Zastanawiam sie czy woody jest na pewno najlepszym wyborem.
>
> Moze mi ktos opisac jak wyglada sprawa "nowosci" i stabilnosci Xow w
> poszczegolnych dystrybucjach debiana ? W Xach jestem moze nie zielony
> bo troche wiem, ale jakims specem mieszajacym samodzielnie w konfigach
> nie jestem. Mysle o sarge ... a moze inny ? Ew. knoppix ? hmm nie
> [...]

Dawniej powiedzialbym - Sid. I tak bedzie stabilniejszy od innych distro
(winpodobnych) ale teraz po moich ostatnich przygodach z Sidem powiem:
Debian Sarge na biurko. I mam nadzieje ze za jakis czas nie powiem
Woody.
Na biurko potrzebny tez w miare stabilny system. W sidzie, obecnie co
upgrade to zagadka. Nie wiem od czego to zalezy. Nie zawsze chce sie
czlowiekowi bawic w szukanie bledow gdy trzeba pracowac.

To moja opinia.
--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |