plugin flasha

Witam
ściągnąłem instalator flasha i podałem ścieżki
/usr/lib/mozilla
/usr/lib/mozilla-firefox
Po czym włączam firefox`a wstukuję adres ze stronką zawierającą
wstawki flashowe i widzę.... obrazki flasha w połowie. Niektórych
wcale nie widzę. Co może być powodem? Inny efekt mam w zwykłej
mozilli - tam niektóre animacje wyświetlają się, ale w pomniejszeniu
na powierzchni widocznej połówki, a ta obok nadal niewidoczna.
Wydaje mi się, że brakuje mi czegoś w systemie, ale już teraz nie wiem.
Pozdro, proszę o pomoc, flash jest dla mnie bardzo ważny