Re: KDE i dzwiek

WItaj!
U mnie - choc pracuje na Slacku 9.1 - mialem podobny problem. Zabilem artsd i
odpaliem esd smigalo wszystko... nawet moglem sobie ladnie muzy sluchac z mp3
(xmms) i w tym samym czasie ogladac film w mplayerze i dodawac inne zrodla
dzwieku. Ale powrot do artsd - to powrot do tego samego problemu. Po prostu
artsd nie dzieli sie (zgaduje... bo skoro esd potrafi dzialac z kilkoma
zrodlami dzwieku a artsd nie) zasobami. Moze sie myle.
Problem rozwiazalem zabiajajac (prosty skryp - szuka artsd i zabija) tuz po
zaladowaniu sie kde. No i reszta to juz jest bajka;-). Jesli ktos znalazl
inne - znacznie bardziej eleganckie rozwiazanie, to wskazowki mile widziane.
A dodam ze karte mam wbudowana w plyte glowna i chodzi na sterach intel 8x0
choc jest ukladem SiS 7016 jak pamietam.
Pozdrawiam
Marcin