Re: video

Jacek Jureczko napisał(a):
> Witajcie
>
> Czy możecie polecić mi jakiś program do obróbki video (zgrywanie z
> kamery VHS)? oczywiście dostepny pod debianem ;)

Nie wiem, jak z VHS, do zgrywania z DV i obróbki
używam `Kino'. Po przesiadce z Pinnacle'a to naprawdę niezła
przygoda ;). Do kompresji divx używam mencodera (jest w tarball'u
z mplayer'em)

pozdrawiam
yanek

PS: jeśli potrzebujesz czegoś bardziej "wypaśnego" to jest cinerella
niestety (albo stety) nie ma sensu jej pakować w paczkę podobnie jak  w
przypadku mplayera/mencodera.