Re: jak pozbyć się starych instalek

On Sun, Jul 04, 2004 at 05:14:17PM +0200, Marcin Owsiany wrote:

> --purge usuwa dodatkowo tylko pliki konfiguracyjne, więc wiele miejsca Ci to
> nie zwolni... Maksymalnie kilka megabajtów...

Sporo miejsca można zaoszczędzić na typowym systemie wywalając:
- dokumentację (jeśli nie potrzebujesz) /usr/doc /usr/share/doc,
- many /usr/man /usr/share/man /usr/local/man,
- niepotrzebne definicje terminali /usr/share/terminfo (uwaga, trzeba
  zostawić kilka kluczowych),
- stare logi /var/log (i odpowiednio skonfigurować logrotate).

Wanted