lokalne archiwum

Witam

Potrzebne jest mi lokalne archiwum debiana, ktore umozliwi
postawienie systemu z X'ami i np. WMakerem, apache, php i mysql.
Oczywiscie userzy beda przeprowadzac instalacje z deskietek+siec.
Kompy bez CD-ROM.

Z moich dociekan wynika ze wystarczyly by 2 pierwsze plyty.
Wiec sciagnalem z bolem te dwie plyty i tworze lokalna archiwum

Drzewo katalogow (jak w Debian Reference pisze)
potem z pierwszej i drugiej plyty kopiuje wszystko do pool.
Dalej jak w Debian Ref. tworze Packages.gz.

No i podczas dpkg-scanpackages dostaje warningi ze niektore
deby nie sa prawidlowymi plikami debiana. Sprawdzam
w moich sciagnietych plytach iso i faktycznie, sa bledne checksumy.

Oczywiscie z tak utworzonego archiwum nic nie zainstaluje,
bo instalator debiana krzyczy ze ma broken Packages.gz

Skad te bledy checksum? ,,Zle sie sciagnelo''?
Sciaganie ponowne mnie przeraza. Wolny net.
Macie jakis pomysl na utworzenie takiego lokalnego
minirepozytorium?

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |