Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Robert Rakowicz napisał.
> z 10-tego nic nie bedzie. W Polsce jestem od poniedzialku :((
> Pozdrawiam/Gruß/Regards
> Robert Rakowicz
Witam.
Co najwyzej dolaczysz do juz trwajacego Minispotkania - wiec nie
bedzie zadnego problemu. Ja i tak czesto bywam w Domach studenckich
gdyz tu odwiedzam kolegow i to bardzo lubie robic. Wiec moge
rowniez spotkac sie z uczestnikami poczawszy od soboty i w dni kolejne.
Na dzien dzisiejszy i tak ostatecznie nie mam odpowiedzi czy
juz od 10 lipca soboty rozpocznie sie impreza, czy dopiero od 12 lipca
poniedzalku. Sobote ja zaproponowalem dla wygody miejscowych
uczestnikow, ktorzy musza rowniez pracowac. Dlatego tez tak
wszesnie podalem propozycje, zeby uczestnicy mieli dosc czasu
na rozne ustalenia. Jedyna rzecz gdzie mnie sie wydaje, ze
wskazany pospiech dowiedziec sie telefonicznie co do cen i
dokonac rezerwacji. Telefony pod http://www.pg.gda.pl/osiedle
Jak zwykle dla tych co moze jeszcze zechca dolaczyc podaje
liste uczestnikow, zeby sie latwo tu dopisac. No i podajcie
kiedy chcecie przyjechac.
1). Robert Rakowicz.
2). KNT.
3). Krzysztof Zubik.
4). Jakub Walczak.
5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
6). Robert Jaroszuk.
7). Pawel Szczesniak.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Jabber. kzubik@jabber.wp.pl