Re: Unknown fs type w /etc/mtab

Dnia 2004-07-03 13:59 użytkownik Artur Meski napisał :

Mam to samo.

Inni też:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=698090220c298cd7&seekm=29T2H-7i2-17%40gated-at.bofh.it#link1

Zrobiłem przed chwilą upgrade na jednej maszynie i skończyło się tak
samo (system plików: unknown).

Prawdopodobnie paczki są popsute. Masz jakieś nowe informacje w tym
temacie?

O tyle dobrze, że to nie tylko mój problem i developerzy będą musieli z tym coś zrobić (mam nadzieję). Mogę jeszcze dodać, że to jest niezależne od kernela, próbowałem na instalacyjnym 2.4.18-bf2.4 oraz na 2.4.22. Ten drugi kernel startuje z initrd zatem czy start jest z initr czy nie też nie ma znaczenia.
Pozdrawiam!

P.S. Odpowiadaj na listę.

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`