Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Pawel Szczesniak napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
>
> NetBSD dokladniej.

> He he. To by doprowadzilo do "swietej wojny"... BSD vs Linux ^_^

Witam.
i to jeszcze jakiej Pingwinkow z Diabelkami od BSD. Robi sie wesolo. :)

> Zapisz mnie na liste. Ale niczego nie obiecuje ^_^.
Wiec juz na niej jestes.
1). Robert Rakowicz.
2). KNT.
3). Krzysztof Zubik.
4). Jakub Walczak.
5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
6). Robert Jaroszuk.
7). Pawel Szczesniak.
Powoli tu nas przybywa. Zapowiada sie bardzo ciekwe Minispotkanie.
Kto jeszcze ma ochote? Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0