xandros

Witam

Mam pytanie. Zainstalowałem na laptopie Windows XP a na drugiej partycji
Xandrosa. Wszystko hulało pięknie, do czasu. Wczoraj popracowałem trochę w
Xandrosie po czym chciałem się wylogować i przejść do XP, niestety nie udało
mi się to. Efekt jest taki że nie ładuje się ani XP ani Xandros.Ładowanie
dochodzi tylko do momentu w którym jest informacja o systemie ( niebieskie
pole) a pod spodem pojawia się migający napis LI _  i nie da się z tym nic
zrobić ani wpisać jakieś komendy ani przejść dalej.Może ktoś ma jakiś pomysł
jak to rozwiązać, bo raczej nie chce mi się na nowo stawiać obydwu systemów.

Pozdrawiam

Piotr