Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

"Piotr K." napisa³.
> Dnia czw 1. lipca 2004 14:21, Krzysztof Zubik napisa³:
> <>
    4). Jakub Walczak.
    5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
> Chocia¿ termin "od ok. 12 lipca" jest dla mnie cokolwiek enigmatycny i na
> pewno nie bêdê mia³ w tym czasie mo¿liwo?ci pozostania na d³u¿ej chcia³bym
> którego? minispotkaniowego dnia spotkaæ siê z wami.
>
> 4) Piotr Konczak (Gajowy Marucha)
Witam.
Rowiez ciesze sie, ze do nas dolaczasz. Przed chwilka chec uczestnictwa
nami zglosil nasz kolega z TLUG-u Jakub Walczak. Wiec zbiera sie ladna
grupa. Bardzo bym chcial, zeby tycvh Minispotkan bylo jak najwiecej i
zeby one byly jak najdluzsze. Jednak tu wiele zalezy od woli
uczestnikow.
Mam nadzieje,ze bedzie. Zapraszam. Gdyby ktos z Was moglby wziac
aparat fotograficzny byloby dobrze. Co prawda ja mam i bede fotografowal
ruska "Smiena." Jednak nie wiem czy i ktore fotki sie udadza i nim je
bede mogl u kolegi wyskanowac moze minac duzo czasu. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0