Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Kolega z grupy debianowej powiedzal, ze moze przyjechac
> od 12 do 24 lipca. Wg. mnie ten termin bylby dobry na
> Pierwsze, lub Drugie Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004
> POdaje wiadomosc od kolegi.
> **********************************************************
> From: Robert Rakowicz <b9001@rjap.de>
> To: Debian User-pl <debian-user-polish@lists.debian.org>
> Robert Rakowicz napisał.
> *********************************************************************
> [...]
Witam.
Przed chwilka rozmawialem z kolega KNT i chcialbym zaproponowac
Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004 od ok. 12 lipca.
Proponuje jak najwczesniej telefonicznie upewniac sie co do cen
pobytu i rezwerwowac miejsca. Wiecej wiadomosci i nr. tel.
pod http://www.pg.gda.pl/osiedle Wczoraj juz widzalem tu zagranicznych
turystow. Chyba w tym roku ich bedzie wiecej. Na podstawie dotad
zebranych
wiadomosci podaje liste chetnych do uczestnictwa na tym Minispotkanuiu.
W miare mozliwosci proponuje przyjechac na jak najdluzej chociazby
dlatego,
ze ciagle mowi sie o zmiennej pogodzie wiec zeby miec szanse zalapania
sie
na jak najwieksza ilosc slonecznych chwil.
1). Robert Rakowicz.
2). KNT.
3). Krzysztof Zubik.
Kto jeszcze ma ochote dolaczyc do nas. Zapraszam. :)
Chetni niech rezerwuja sobie miejsca i tu na liste sie dopisuja.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0